ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Федор Ольга Володимирівна

Підготував:

Відділ юридичних питань, комунальної власності та кадрової роботи

Статус:

Новий проект

Дата:

10.12.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження структури Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради

Україна

ПЕРЕМИШЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

Львівського району Львівської області

ХLVІІ сесія VІІІ скликання

РІШЕННЯ

від _______ 2025 року №

Про затвердження структури

Виконавчого комітету

Перемишлянської міської ради

Взявши до уваги рішення _____ сесії VIII скликання Перемишлянської міської ради від ___________ 2025 р. № ____ «Про затвердження граничної штатної чисельності працівників Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради», рішення XLVI сесії VIII скликання Перемишлянської міської ради від 28.10.2025 р. № 5322 «Про перейменування відділу промоції громади та туризму», рішення _____ сесії VIII скликання Перемишлянської міської ради від ___________ 2025 р. № ____ «Про створення відділу охорони культурної спадщини Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради», рішення _____ сесії VIII скликання Перемишлянської міської ради від ___________ 2025 р. № ____ «Про перейменування відділу містобудування, архітектури та охорони культурної спадщини Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 «Про впорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», враховуючи висновки постійних комісій Перемишлянської міської ради з правових питань депутатської діяльності, етики та розвитку місцевого самоврядування і з питань планування бюджету, фінансів та торгівлі, керуючись пп. 5 п. 1 ст. 26, ст. 47, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Перемишлянська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити структуру Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради згідно з додатком.

2. Уповноважити Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради проводити упорядкування структурних підрозділів згідно із затвердженою структурою та в межах граничної штатної чисельності.

3. Рішення ввести в дію з 01 січня 2026 р.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Перемишлянської міської ради з правових питань депутатської діяльності, етики та розвитку місцевого самоврядування (Сайко М. В.), з питань планування бюджету, фінансів та торгівлі (Гуменюк Б. С.) та Горинецьку Г. Є, керуючого справами (секретаря) Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради.

Міський голова                                                     Олександр ЗОЗУЛЯ


Додаток

до рішення ХLVІІ сесії VIII скликання

Перемишлянської міської ради

від __ __________ 2025 року № 

Структура

Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради

Львівського району Львівської області

№ з/п Назва структурного підрозділу
Керівний склад та структурні підрозділи Виконавчого комітету міської ради
1. Перемишлянський міський голова
2. Секретар Перемишлянської міської ради
3. Перший заступник Перемишлянського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
4. Заступник Перемишлянського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
5. Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Перемишлянської міської ради
6. Старости старостинських округів
7. Відділ юридичних питань, комунальної власності та кадрової роботи, в тому числі:
Сектор з питань комунальної власності
Сектор з питань кадрової роботи
8. Відділ бухгалтерського обліку та господарської діяльності
9. Загальний відділ, в тому числі:
Сектор електронного документообігу та контролю
10. Відділ реєстрації місця проживання осіб
11. Відділ з питань мобілізаційної роботи та військового обліку
12. Організаційний відділ
13. Відділ цифрового розвитку, промоції громади та туризму
14. Управління економіки, інвестицій, публічних закупівель, житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій, в тому числі:
Відділ публічних закупівель
Відділ житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій
15. Відділ з питань земельних відносин
16. Центр надання адміністративних послуг
17. Відділ державної реєстрації
18. Служба у справах дітей
19. Відділ містобудування та архітектури
20. Відділ охорони культурної спадщини
21. Відділ соціального захисту населення
22. Фінансовий відділ, в тому числі:
Сектор доходів
Сектор видатків
23. Відділ освіти, молоді і спорту
24. Відділ культури

Секретар міської ради Надія ТУРЧИНЯК